V ružovom závoji

   V rodine sa moja tvorba páči. Rodičia si vždy radi pozrú nové scrapbookevé stránky v albume. Fotografie máme len v drevených rámikoch vyrobených pomocou metódy decoupage, čaj v krabičkách, v zime na dverách visí ručne vyrobený veniec. Nedávno sestra začala scrapbookovať so mnou a tak keď potrebujem, mám si od koho požičať materiál. Dokonca má mamina chvíle, keď chce niečo vyrobiť a tak v kuchyni už stojí stojan na varechy, na dverách visí ďalší veniec z kvietkov atď.

   Blížili sa narodeniny bratrancovej ženy. Náhodou som išla okolo, keď rodičia sedeli pri notebookoch a hľadali niečo na darovanie. Povedala som im, že im vyrobím čajovku na želanie. Tete sa taká vec bude páčiť, má totiž dom zariadený nábytkom v barokovom štýle, zbiera porcelánové bábiky...

   Mala som predstavu bielej krabičky s mojím obľúbeným motívom – motýľmi. Chcela som to nejako oživiť a tak som krabičku vytieňovala ružovou farbou. Trošku som sa pri tieňovaní bála, či to nebude veľmi cukríkové, ale po nalepení motýľov sa obavy vyparili.


 Ďakujem za nahliadnutie, Fluffy

Komentáre

Obľúbené príspevky