Moja hviezda/ My star

Scrap365 má krásne sketche. Ten posledný nie je výnimkou a tak som začala hľadať fotky, ktoré by som naň mohla využiť. Žiadna fotografia ma neoslovila, sketch síce naznačuje rozloženie papierov, ale pri žiadnej z fotografií som si nevedela predstaviť tú atmosféru, ktorá by mala zo stránky vyžarovať. Po pár dňoch som si spomenula na fotografiu, čo som fotila pri prvých jarných dňoch. Moja fenka je moje slniečko a v klobúku je ešte väčšia hviezda, tak bolo rozhodnuté, na stránke budú hviezdy s bielym podkladovým papierom, lebo ten milujem.


Scrap365 has a beautiful sketches.The last one is no exception, so I started looking for photo that I could use it. I chose the photo with my borzoi female. She is my sunshine and in pink hat look like superstar. 
 





Ďakujem za návštevu.
Thanks for your visit.
Fluffy

Komentáre

  1. Stránka je prekrásna! Farby, to množstvo krásne uložených hviezd a samozrejme modelka Babuška! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh my that is gorgeous! Love those tiny stars! Very well done <3
    Thank you for playing along with us at Scrap365 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This is such a fun photo and I love all the pretty stars everywhere! Thank you so much for joining in the Scrap 365 Sketch Challenge! x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. what a cute photo! lovely work! thank you for playing along with us at scrap 365 <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky