Pretože deň strávený s priateľmi je deň krajší



   Nedávno prebiehala akcia od Milky, alebo ešte stále prebieha, neviem, nezachytila som jej propagáciu ani v médiách ani v obchodoch. Ale k veci, za kúpu piatich čokolád termohrnček zdarma. Mama doniesla domov dva, aby sa dve sestry nepobili :) Pri jeho otváraní som zistila, že sa dá rozobrať na tri kusy a vtedy ma hneď osvietilo ako si hrnček skrášliť.
  Vybrať fotky trvalo, kým som našla tie správne. Na koláž fotiek som použila program picasa a následne vytlačila. Mám v obľube washi pásky. Človek nemusí merať, strihať papier, nastrihať si obojstrannú pásku či naniesť lepidlo... Pásku stačí odlepiť a prilepiť, šetrí čas a energiu. Ak nemáte kreatívny obchod v blízkom okolí, dostanete ich kúpiť aj v tescu.
  Druhý kus s logom Milka som oblepila washi páskami rôznych vzorov, nech je pohár pekne farebný. Následne som nastrihala fotky, ktoré som prilepila pomocou obojstrannej pásky. Priestory medzi fotkami som dozdobila ešte veselými nálepkami a hrnček je hotový. 
 Prajem pekný deň, Fluffy

Komentáre

Obľúbené príspevky