V oblačnej krajine


  Od malička som rojko, ktorý verí v dobro a šťastné konce - "..a žili šťastne až kým nepomreli." Predsa len ak to nie je ešte dobré, tak nie je koniec! A toto, nazvime to, motto, názor či myšlienka sa snažím využívať aj vo svojom živote. Ešte v januári som si spísala svoje ciele a sny, ktoré by som tento rok chcela dosiahnuť. A podaktoré sa už teda aj splnili :) Ciele sa týkali hlavne školy, ktorú som úspešne dokončila, napísala som diplomovú prácu a nestrápnila som sa na štátniciach. Sny sa točili okolo mojej princeznej barzojky (ruský chrt) Baby Jagy. Najviac ma potešilo, že sa dokázala naučiť musherské povely a v zime trošku aj poťahala. Mám sen z nej spraviť musherskú leaderku :) Tento rok sme sa začali aktívne venovať výstavám so snom získať titul Slovenský šampión krásy. Fantázii sa predsa medze nekladú, píšem si vlastnú rozprávku a staviam si vlastné vzdušné zámky a plním sny :)
Júnovou témou challenge na Scrap Atelieri je rozprávka. Ja som sa inšpirovala kreslenou rozprávkou Jack a fazuľka z roku 1974, ktorá neodmysliteľne patrila k môjmu detstvu. Jack sa dostane do oblačnej krajiny, kde zachráni zakliatu princeznú Margarétku pred svadbou so zlým obrom Tulipánom. Práve touto rozprávkou som sa inšpirovala pri tvorbe svojho projektu, na ktorom som vytvorila vlastnú oblačnú krajinu so zámkom a mojou princeznou. Oblačná krajina by mala reprezentovať sny, ktoré sa snažíme tento rok dosiahnuť :) Na nabudenie tej správnej rozprávkovej atmosféry som si pustila svoju obľúbenú hudbu od Lindsey Stirling (kto ju ešte nepočul povinne pustiť) ;)


Na vytvorenie oblačnej krajiny som použila ako podklad papier s obláčikmi zo sady Crate paper - Best of. Nakreslila som si pár oblakov so zámkom. Okraje papierov som zničila nožničkami, pridala som kvietky, gombičky, hviezdičky, korunku. Na ozdobenie som použila textové razítko a vtáčiky. Nesmeli chýbať fŕkance, na ktoré som použila béžovú akrylovú farbu. Ešte pár perličiek, korunka a je hotovo. 
Ďakujem za nahliadnutie a prajem pekný víkend plný snov ;)
PS: "Zázraky prichádzajú len keď im to dovolíš." - z rozprávky Jack a fazuľka (1974)

Komentáre

  1. Nádherná! Krásna, zasnívaná a naozaj snová!
    A verím, že Babuš bude mať raz doma celý rad tých titulov, BOB, BIS a ďalšie, ktoré si už nepamätám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásna stránka, krásna atmosféra!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Piekny layout i szczęśliwa księżniczka!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páči sa mi nielen projekt, ale aj príbeh k nemu! Vynikajúce vrstvenie a veľmi pekná kompozícia! Ďakujem za účasť v challenge Scrap Atelier :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera! Hezké zpracování a úžasné foto! Děkujeme za účast v SA challenge.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky