Na začiatku...


   Začalo sa to nástupom na univerzitu. Do týchto čias bola moja najlepšia kamoška v kreatívnom svete mäkká ceruzka 6B. Potom sa všetko zmenilo. Práve na škole som stretla ďalšiu kreatívnu osôbku, ktorej stretnutie sa dá nazvať osudovým. Áno, tí, ktorí ma poznáte, viete, že hovorím o Yke :). To ona ma doviedla ku scrapbookingu. Rozprávala o tom, ako si v počítači robí pekné koláže s fotkami, koláže však neobyčajné. Pridávala k fotkám totiž aj kvietky a rôzne doplnky, používala viacero vzorovaných či jednoliatych podkladov. Neskôr, pri hľadaní inšpirácie na internete objavila papierové „koláže“, ktoré si hneď vyskúšala. Mne všetko referovala a tak pri prezeraní jej prvých ozajstných papierových scrap stránok, sa mi tento nápad veľmi zapáčil.
   Avšak v našom okolí neboli žiadne predajne, ktoré by predávali scrapbookové albumy a tak som zostala pri „klasickom“ albume. Používala som taký, v ktorom sú stránky veľkosti A4 natreté lepidlom a zakryté fóliou. Ja som si do albumu kreslila, prípadne napísala text.
Môj album pred scrapbookingom 
   V jeden deň nám kamarátka zo školy dala echo, že v istom nemenovanom obchode majú scrapbookové albumy a dokonca zľavnené na 3€. V krabici sa nenachádzal len album, ale aj nožnice, rôzne papiere, hviezdičky, koráliky... Okamžite sme si šli po jednom kúpiť a odvtedy tvorím scrap stránky aj ja. Prvé pokusy boli nesmelé a kostrbaté. Potrebovala som sa naučiť pracovať s papierom. Ako poskladať jednotlivé komponenty tak, aby vytvorili celok, ktorý ulahodí oku.

Úplne prvé scrapbookové stránky veľkosti 30* 



Prajem pekný deň, Fluffy


Komentáre

Obľúbené príspevky