Trošku vianočne


  Včera som obzerala blogy scrapperiek a všade na mňa vykúkali príspevky s vianočnou tematikou. Nuž, v scrapbookovom svete máme Vianoce trošku skorej, už v októbri :D K príležitosti tohto ročných Vianoc som zhotovila kalendárium 2015, nielen pre svoju rodinu ale aj na Tvorilkovo. Minulý rok sme boli totiž požiadané práve o zhotovenie kalendárov. Tvorba kalendárov patrí medzi moje obľúbené, hlavne keď človek pozoruje darovaného ako sa z neho teší. Treba si pri tvorbe nadbehnúť, pretože koníčkov je veľa a tak som začala s kalendárom pre svoju svokru, ktorá je chovateľkou mačiek. Kalendár bude pre ňu darčekom, ale nie k Vianociam. Podarujem jej ho k meninám. Začala som s mesiacom november, pretože som mala doma zatiaľ len jednu vytlačenú fotku, fotku, ktorá sa mi hodila na pochmúrne zamrznuté mesiace. Na vytvorenie stránky som použila októbrový sketch zo stránky scrap 365.

   I started doing a calendar for my mother in law. She is a breeder of cats and calendar will be a gift for her. I started with the month of November, where I chose a dark picture of black tortoiseshell cats. To create the page, I used the sketch from scrap 365.
 
Ďakujem za návštevu a pekný týždeň.
Thanks for visit and have a nice week.
Fluffy

Komentáre

  1. Lovely mix of papers to match the colours in your photo. Thanks for joining us at Scrap365 this month :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely colors used and simple and fresh layout! Thank you for playing along with us at Scrap365 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW! Amazing photo!! A gorgeous take on the sketch. Thank you so much for playing with us at Scrap365, Ali x

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky