Na zdravie


   Na blogu scrap atelieru bola vyhlásená ich prvá challenge, ktorá sa týka oslavy. Podmienkou výzvy je girlanda a farebná paleta.

   Nemám momentálne žiadne fotky z oslavy, ktoré by som mohla použiť a tak som sa pustila do výroby pohľadnice, ktorú pošleme starkinmu bratovi k jeho narodeninám do Čiech. Chcela som vytvoriť trošku humornú pohľadnicu a keďže je ujo, ako správny chlap, milovníkom piva, motív postavičky bol istý. Do vnútra som dorobila kapsičku s motívom macka, ktorý drží balónik, darček a kvety. Obrysy macka boli vytvorené horúcim embossingom s medeným práškom a následným vyfarbením akvarelovým štetcom. Do kapsičky som založila fotografie z ujovej poslednej návštevy na Slovensku. Na druhú stranu som napísala gratuláciu a orazítkovala ružu.

 Prajem úspešné vykročenie do nového týždňa, Fluffy

Komentáre

Obľúbené príspevky