K sviatku


   Nedávno prišla mamina za mnou s prosbou, či jej vyrobím pohľadnicu k narodeninám pre krstného. Tento rok bude oslavovať jubileum. Krstný rodičia patria medzi tých ľudí, ktorí ešte posielajú pohľadnice a tak ich pohľadnica určite poteší. 

  Na scrapperi som sa zapojila do tvorivej výzvy. Budú dokopy tri, tá prvá sa týkala výroby mašlí, ku ktorej som vyrobila svadobnú pohľadnicu s textom navždy spolu.   

  Pri druhej podmienke sme si mohli vybrať akú úlohu chceme splniť. Vybrala som si tvorbu kvetu, ktorý musel byť červenej farby. Obľubujem hravý štýl mojej kolegyne Yki pri tvorbe pohľadníc a tak som spravila pohľadnicu s postavičkou, pridala girlandu, ktorá u mňa evokuje oslavu a pohľadnica bola na svete.

PS: Na vyfarbenie postavičky som použila akvarelový štetec a razítkovacie podušky. Ak vás zaujíma ako na to, pozrite si tutorial na Tvorilkove.
 
Prvá výzva: mašlička
Druhá výzva: červený kvet
Ďakujem za nahliadnutie a prajem tvorivý víkend, Fluffy :)


Komentáre

  1. Wau, tú ružu si na pohľadnicu zakomponovala úplne skvele :) (A ako tu sedím u brata v izbe, i on odkazuje že je veľmi pekná :) )

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky