Tenisková princezná / In high heels

  Yka vyhrala decembrovú challenge na scrapbook.cz a tak podľa pravidiel jej pripadla úloha vymyslieť novú tému pre januárovú challenge. Keďže sme kolegyne na Tvorilkove a dobré kamarátky, dostala som príkaz stránku urobiť.

   Téma znela - Čo by ste do mňa nepovedali/ Čo o mne asi neviete... Keďže scrapžienky z Čiech ma už, myslím, celkom dobre poznajú, vybrala som si tému čo by ste o mne nepovedali. Vo svojom živote sa o módu veľmi nezaujímam, oblečiem si kúsky, ktoré sa mi páčia a lahodia môjmu oku. Na obutie preferujem pohodlné tenisky. Blížili sa promócie a ja som bola nútená si nejaké tie topánočky na opätku kúpiť. Mala som však už požičané modré trblietavé šaty a začal sa hon na lodičky k nim sa hodiace. Buď som našla lodičky s otvorenou špicou, v ktorých mimochodom absolútne neviem chodiť (vždy mám pocit, že sa nôžka snaží z topánky ujsť cez malinký otvor) alebo lodičky, ktoré farebne neladili k šatám. Nakoniec som objavila krásne biele kamienkové lodičky, ale na maxi opätku. Priznám sa, že sa mi párkrát nôžka nebezpečne zvrtla, ale aspoň v prípade, keď sa na mňa nepozeralo celé obecenstvo.

Na Scrap Around The World som sa inšpirovala obrázkom ruží a kamienkov poukladaných na sebe, ktoré mi pripomínali udržovanie rovnováhy na topánkach.

I was inspired on Scrap Around The World by a picture of roses and stones, which reminded me maintain balance on the shoes.






Všetkým prajem pekný večer a ďakujem za nahliadnutie. 
Have a nice evening and thanks for visit.
Fluffy

Komentáre

  1. Lots of gorgeous details, beautiful colors! Thank you for joining the SATW challenge!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru dostala si príkaz a som rada, pretože stránka je nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful color palette! Love the yellow chippie beside the photo and the handwritten journaling! Love that special touch! All the best from SATW! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful layout! I like those bright colours!
    Thank you for joining at SATW!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lovely work, thank you for playing along with us at scrap around the world x

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful work! Thank you for joining our challenge at SATW!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautiful page! Thanks so much for inspiring us at Scrap Around the World!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky